المؤلف = Rasheed Gaber، Hazem
Investigating the impact of marketing audit on marketing effectiveness: An application on manufacturing companies in Egypt

المجلد 14، العدد 4، أكتوبر 2023، الصفحة 260-302

Elsayed Mansour Elkafrawi؛ Ahmed Moussa ElSamadicy؛ Hazem Rasheed Gaber؛ Karim Mohamed Solima


Investigating The Factors that affect Egyptian Consumer’s Online Purchase Intention during The Covid-19 Pandemic

المجلد 14، العدد 4، أكتوبر 2023، الصفحة 1095-1131

Monica Adel Fakhry؛ Hazem Rasheed Gaber؛ Niveen Mohamed El Saghier


The impact of artificial intelligence implications on customer satisfaction: applied on the online banking sector in Egypt

المجلد 14، العدد 4، أكتوبر 2023، الصفحة 1201-1260

Nancy Mobarak؛ Hazem Rasheed Gaber؛ Mona Arslan


The influence of digital marketing techniques on consumer impulse buying applied on e-retailers.

المجلد 14، العدد 4، أكتوبر 2023، الصفحة 1501-1535

Ola Bahgat Abaza؛ Hazem Rasheed Gaber؛ Eiman Negm